Volgers

dinsdag 15 mei 2018

Congratulations

Goedemorgen, vandaag heb ik voor jullie een koffiefilter als kaart.


Dit idee komt uit een hobbyjournaal van 2016 nr 73 en is van Tiets. Ik was weer eens aan de opruim en zag dit staan in dat krantje, blad eruit gescheurd zodat ik dit eens kon gaan maken en de rest maar bij het oud papier.


Deze bloementjes heb ik niet zelf gemaakt, maar ze zijn wel een beetje beinkt met bruine distress inkt.
Door de speld van het afdruk wat van Penny Black is heb ik een stukje draad geplakt.



Dit kleine labeltje zit vast met een klembord klemmetje.
Het design papier is van Craft Sensations en door mijn opruimen kwam deze ook naar boven, zijn nog blokken van 2015. Heerlijk om daar weer eens in te neuzen.


Deze labels kunnen in het koffie filter geschoven worden. De maat van de filter is no 4.




Dus van iets wat iedereen in huis heeft, kun je wat moois maken, maar wel dankzij Tiets.

Groetjes,

Elly

3 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,
    Superleuk geworden moet je de filter aan twee kanten beplakken?
    Ik wil het ok wel eens gaan maken als ik weer thuis ben van vakantie🌝
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anette, dank je wel.
      Ja heb het aan 2 kanten beplakt je filter wordt hierdoor steviger..en kun je de labels erin doen. Fijne vakantie nog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen