Volgers

donderdag 17 mei 2018

Mini ticket album

Goedemorgen.
Afgelopen maandag ontving ik mijn gewonnen pakket van Pion Design.
De gehele lijn van de nieuwste serie had ik gekregen.
Zo prachtig is het, en dinsdag ontving ik de ticketmal binnen waar ik ook al tijdje op wachtte, en ben hier gelijk mee aan de slag gegaan.
Ik zat echt gelijk in the flow.


Hier de voorzijde, ik heb er een mini albumpje van gemaakt.
Heb ook met magneetjes gewerkt, dan blijft alles mooi dicht zitten.
In de zijkant heb ik touw geregen.




Een extra flapje erin gemaakt.


Er zitten ook hele mooie plaatjes in. Het papier is zo mooi dat het weinig meer nodig heeft.






Denk dat ik deze ticketmal van Studio Light echt heel veel ga gebruiken, hij is zo gaaf!!

Groetjes,

Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten